Godmoron alla sockertoppar!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-15 » 07:08:30
Godmorning!

ska snart äta frukost, har precis fixat mig och så :)

skönt att vara klar lite i tid.

ridningen igår gick AWSOME!
red Zello, och han var pigg och frammåt och ville arbeta, gjorde lite framdelsvändningar och mycket galopp, det tyckte både han och jag var ganska roligt :)

sen svampade jag av honom och fixade honom, säkert jätte skönt eftersom att han var DYNGSVETTIG! hah.
men det är bra, då har har jobbat ialla fall, eller det määrks när man skrittar av honom om han tyckt det vart jobbigt, för han börjar grymta. HAHAH! så himla söt <3

efter skolan idag, så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, åka hem tror jag, bara skönt att komma hem efter en skoldag. Kanske stallet senare, men jag vet inte, han har ju inte blivit såhär "frisk" i huvudet än eller vad man ska säga. menmen, vi får se :)

nu ska jag ta lite grööt , men vi får höres ! <3



bjuuuuuder, på en morgonbild :)))
Postat av: Jennie
URL: http://jennie2000.wordpress.com 2011-09-15 / 17:10:02

Syns bra att du är trött ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?