en bibel?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-13 » 18:43:45
Hejj!

guud vad mätt jag är!
åt nyss, gott för jag var jätte hungrig, men nu är jag alldeles för mättt..

kom hem från stallet för en stund sen, veterineären var där och tog bort tänder på Ludde och Cilla.
Så nu kommer Ludde antadligen gå mycket bättre, och så..
han tog bort 2 tänder, dom satt lösa så det var nog de som gjorde ont och att han inte riktigt ville jobba.
men nu såååå... kommer inte kunna rida på 2 daagar, sen rida med Hackamore, men det gick jäätte bra att ta bort dem, så kommer inte ta så jätte llång tid tills jag kan rida med bett,,, trodde det skulle ta längre tid men.. :))

sen har jag én heeemllliiis! tänker inte skriva eller berätta det nnu, för det är inte säkert att det kommer bli av! men OM det blir så, så kommer det bli SUUUUUPER! :D

imorgon är det ridning, ska ha Zello, som förra gången, och jag ska verkligen jobba,jobba,jobba, eftersom att förra gången gick S.K.I.T!
idrott första lektionen imorgon, ganska niceee ändå :)
och HAHAHHAHA, biologi lektionen idag,,, jag och michelle hade ätit lite för mycket godis,,.. fick inte så många frågor besvarade på papperet! hahahhahaha

ska försöööka bli bättre på bloggningen, har inte så mycket tid över nu, massa att göra, och nu ska jag verkligen få köttbullen (Ludde) att jobba, och vilja sammarbeta meeeeed mig! sen vill jag verkligen lyckas i skolan, vill inte få IG, (F)...

så jag bloggar när jag hinner rent ut sagt.

jaoo, blev som en hel bibel här nästan xd hah.

pussaaaar <3


sister <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?