4. Det här är jag bra på

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-23 » 11:04:00
jaani, vad är jag bra på?

tycker jag är väldigt bra på att vara mjuk i handen... rycker inte och drar inte. utan vill jag få hästen i form så är jag mjuk i handen och kramar bara... inte lixom SÅGAR ... svårt att förklara.
tycker jag också är bra på att trycka med benen, inte sparka och sparka för att få hästen igång, utan tar det lungt, lyssnar den inte, lägger jag på pisken... woops så lyssnar den,, annars blir den bara arg och envis.

ja, är väl det, sen finns det väl mer grejjer, men dem är ju inte så "viktiga", jag är bra på att borsta hästen xD ahaha, menar så att det är väl självklart? :p

kramar på er!

  
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?