10 saker ni kanske inte visste om mig?

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-16 » 13:39:00

1. JAG ÄLSKAR GODIS
2. jag kan bara äta championspizza, gillar inte någon annan.
3. Kan inte uttala capri....capricciosa..(var tillochmed tvungen att fråga hur det stavades)
4. jag är lite blyg när det gäller killar.
5. jag kollar heldre på tv än sitter vid datorn.
6. Jag vill inte växa upp.
7. Har storlek 34-35 på skor.
8. Köpte ett par byxor på dam för första gången för 1 månad kanske...
9. Brukar städa hela tiden..
10. Har väldigt svårt för att sova över hos andra... kan dock sova hos min granne xd

Postat av: Michelle
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/ 2011-09-16 / 15:09:14

Så söt blogg:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?