jag är jätte hungriiig!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-04 » 10:12:30

rubriken lyder, ÄR JÄTTE HUNGRIG! mår asilla och ont i magen, "bara" typ 1 h kvar innan maten... kommer dö! (inte ironisk)

ska ha so.. kuuuuuuuuuuuuuuul!
nja, kanske inte så kul.

ÅH, känner mig asdeppig, inte ett dugg taggad tills ikväll.
men ska nog gå aaaaaasbra! alva ska följa med :D
hon kanske kan fota lite och så :)

men hörrni, ska in på lektion nu, så vi får höras, antingen under dan om jag har tid, annars blir det typ kanske ikväll, men inte säkert att jag kommer hinna ikväll, så annars imorgon!

haha, kika in så får ni se om jag bloggat eller något, bra ide? :D

kram<3

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan
URL: http://stockholmsjenna.se 2011-10-04 / 14:00:46

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?