klar med desigen, så är tillbax igen kan man säga :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-16 » 21:09:07
hejsan bloggen.

1-2 dagar, jo tjena.
haha, ialla fall.
klar med designen och de, asnöjd.
Emmabästa fahlström har gjort den, hennes blogg. http://emmaafahlstrom.blogg.se/
en jätte söt tjej, så tycker ni ska besöka den ;)
ialla fall, precis kommit hem från stallet, följde med alva dit efter skolan. kollade på när sofie hoppade med flower, http://crystalllight.blogg.se/, besök den med för den delen!
jätte duktig tjej :)
sen har jag kollat på massa andra lektioner, sen åkte jag med jennie hem.
vi sjöng i bilen, hehe.
sen nu har jag lagat egen mat! yeyy. ts.
okej, mamma hjälpte mig liiiite med att skära falukorven. haha.
sen nu sitter jag här i soffan, och kollar på något knasprogram, eller ja, det slutade nyss, men ändåå..
 Ska snart ta och kolla runt lite bloggar och så, innan bb börjar, :)

vi höres !

juste, har anmält mig till clearrounden på sorf, ska antadligen hoppa med bull 50 cm :)

och ennnn sak till, bilderna från i lördags, dem kommer :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?