Kämpa bara på, ge inte upp.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-18 » 09:39:51
Hejsan alllaaaaa!

nu sitter jag på so:n och har precis gjort färdigt en uppgift som tog mig veckor, sköööönt!
ligger faktiskt riktigt bra till, tror jag.
men jag vill verkligen få det godkänt, inte för att vi har betyg men..
ialla fall, svenska efter, i 1 h, okejj. Inte så tråkigt, men sen kommer marddrömmen.
SPANSKA I 1 H!!!
okejj, inte heller så farligt, men trååkigt, långtråkigt. fast vi ska se på film i typ 20 min, så då är det bara 4 min kvar xd haha.

efter skolan ska jag med Alva hem, eller först ska vi hämta Doris, hunden. Sen far vi hem till Alva, byter om och så. Sen åker vi till sorf. Hon ska ju ha sin egna häst Toy idag, så vi ska vara där i lite tid.

Vet inte vilken jag ska rida, Bull eller Zello tror jag. Kanske Prince, men vill egentligen inte ha honom, tråkig.
haha, taskigt.
aja, juste!
red Ludde igår. Lite hoppning, småhinder sesådär. Eller kanske inte jäätte små för mig, men 70 cm.
Han var jätte duktig, iochmed att det småregnade hela tiden. blöt var man efterråt. haha, ludde med. xd
precis när vi kom in började det hagla, hann precis in, haha, nice!
Rider honom imorgon också antar jag. Eller visst är det torsdag imorn? ja det är det xd
haha, nej, nu ska jag avrunde detta inlägg innan jag vimsar omkring alldeles för mycket.

Pusshej!!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?