Helgen.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-23 » 09:19:47
HEJSAN !

förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte haft tid eller orkat blogga.
ialla fall, berättar min helg.

Lördag: Clearround på sorf, hoppade 50 cm med Bull, felfri och fick en rosett !
Efter det gick jag och Emma hem till henne. Spelade tvspel och nintendo DS. hade allm'nt kul, trötta.
haha.
Åkte hem med mamma, åt dipp och såg på tv. hade mys kväll med familjen bara ! ♥
Söndag: Var med Jennie, vi åkte med hennes mamma till sorf och tog kort m.m. bilder kommer så småningom. Kan ta lite tid. Sen typ gjorde vi massa saker när vi kom hem. Blev även faster, till en flicka. Robin och Lina fick en liten flicka runt 3 på natten till söndagen. GRATTIS ! ÄLSKAR ER!♥


typ min helg, nu ska jag snart ha biologi, . roligtverre.
haha.
Både Alva och Emma är sjuka idag, så bara jag, Becca, Michelle och Angelica idag, av tjejerna då ra.
haha, nej, nu ska jag in på lektion. Hörs !

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?