Väntar på min bussa !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-10 » 15:16:23
Hej bloggish !

Nu sitter jag i ljushallen och väntar på att klockan blir halv, då jag ska gå till bussen :)
Men det är ett tag kvar. Men ialla fall.
Dagen började med att jag vaknade några minuter i 7. Gick upp och kände mig liiite stressad.
Hade 40 min ungefär på mig innan bussen gick. Klädde på mig, gick och sminkade mig, åt frukost och se hjälpte jag mamma och letade efter nycklarna :)
Sen tittade jag lite på tv, innan jag och edvin gick till bussaa.
Kom in till stan, in i skolan och hade Spanska. Booooring.
Sen hämta penna och sudd i skåpet och gick till andra huset och hade bild. Hade bild i ungefär 1 h, sen hade vi fysik prov . Gick väl sådär. TROR jag kommer få G, eller ja, vi får ju inte betyg i 7:an, men han säger ialla fall VAD vi skulle ha fått om vi fick betyg. Aja, sen lunch. Var jätte hungrig   så jag mådde jätte dåligt, men med lite mat i magen vart allt mycket bättre. Gick och köpte lite godis, som jag och Alva fetade i oss ;)
35 min lunch, sen in i SO klassrummet, eller nej, biblioteket. Vi ska ha någon "rättegång" så vi övar. Vi ska visa uoo imorgon :s hahaha, jag ska vara ordförande (a'
Sen hade vi engelska prov  gick faktiskt asbra för min del. Jätte nöjd ialla fall. Fasst det var svårare än vad jag trodde, men ändå gick det bra :) Men engelska är inte precis mitt svåraste ämne. Hehe.
Sen hål och sen matte. Matten gick super. Snack runt omkring, men jag och Becca kämpade med våra stenciler, och det gick bra. Efter 40 minuters matte, var det 5 min rast, sen klassråd. Hade klassråd i ungefär 15 min, och man fick veta hur mycket frånvaro man hade, och jag hade ett par, men en dag var jag sjuk, och mamma iinte hade sjukanmält mig, och en dag var jag på läkarbesök, som jag tydligen inte hade talat om :p men slipper kvarsittning ialla fall ! Tur det.
Sen nu sitter jag här, somsagt och väntar på bussen. Fasst nu har det faktiskt gått ett par minuter, 11 minuter faktiskt ! fasst tiden har faktiskt gått sakta för min del. hi, nej nu klagar jag bara. Nu ska jag sätta på musik i hörlurarna, käka det lilla godiset jag har kvar, sen ska jag kika runt lite på facebook eller dyligt. Sen får man hoppas att tiden har gått som den ska :)
Sess sötnosar !

Emmie ♥



____________________________________________________________________________________________




Sommar !

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?