Min dag !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-15 » 09:09:47

Hejsan !

Nu sitter jag i skolan och väntar på svenskaläraren :)
Vet faktiskt inte vad vi ska göra på lektionen. Men ialla fall. Efter det ska vi ha SOOO, sen ska vi ha Spanska. sen lunch tror jag !
Seg dag,, efter lunch vet jag inte vad vi ska ha för lektioner, jo....engelska och matte.
Sen slutar vi 5 i 3, sen följer världens bästa Becca med mig till musikskolan, där jag ska spela trumpet i ingefär 2 h kanske, 1 ½ kanske. Sen kommer världens bästa Mamma och hämtar mig, edvin och becca, och så åker jag ovh becca hem till mig. Sen är vi där, sen åker väl hon hem till sig. Så är typ den här dagen slut skulle jag tro :P
Hha, rolig dag, nej. men på slutet av dan blir det roligt ialla fall, hoppas jag !
Men herregud vad jag bara babblar ! får ta att sluta nu. hahah. Aja, ska fortsätta titta runt lite ¨på nätet och se vad jag hittar för roligt. Så nu avrundar jag det här inlägget.

Ha det bra !

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?