Tillfrisknar !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-18 » 11:39:51
Godmorgon bloggen !

eller ja, vad man nu säger den här tiden.
Jag har nyss klivit upp ur sängen och bortstat håret och klädde på mig, samt tagit en skål med youghurt.
Har mått asilla sen typ kl 8 imorse. Trodde jag skulle spy ett tag där, men nejj. Tror det var för att jag hade ätit för lite, igår åt jag 1 skål youghurt, 1 pankaka och liiiiite gröt. Sen mådde jag inge bra imorse. Men nu mår jag bättre ialla fall. Tror det blir sorf imorgon ! JIPPIIEEE ! :D fasst min kära vän Alva frågade nyss på msn om jag skulle komma till stallet ikväll och duscha honom och så tills imorgon, och det hade jag JÄTTE JÄRNA gjort, om jag bara fick och mådde 100000 % bra, men det gör jag ju inte såklart. Men hon skulle fixa någonting på honom ialla fall, typ nån ponnyfläta/flätor. Så han blir inte helt "vanlig" ialla fall. Tack Alvabästavän! ♥
Ialla fall. Idag ska jag väl bara ta det lugnt, försöka bli dom där 100000 % frisk. Sen ska jag vara ute lite idag, kan behövas. Kanske åka ner till stallet hemma och mocka, om jag får för mamma. Annars är det väl inget speciellt jag ska göra.

Nu ska jag äta upp min youghurt sen ska jag gå och klä på mina småsyskon.

Vi hörs !



osminkad cheyy, men ofta man sminkar sig när man är sjuk, ?
HAr ialla fall mycket mer ork idag är vad jag hade igår:)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?