sjuk.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-17 » 16:50:41
Hej bloggen !

Förlåt,förlåt,förlåååååt för att jag inte har bloggat på någon dag eller så. Jag är nämligen sjuk typ, asså, jag har feber, lite ialla fall. Jag har typ 38 ... hot or not ? jag föredrar not. Jag kommer missa ganska mycket i skolan, och det blir jobbigt. Sen kommer jag missa clearrounden på lördag, om jag inte blir bättre imorgon, .. men om jag känner mig bättre ikväll, försöker jag nog dra mig till the school, får känna efter. Somsagt, jag är sjuk, min lillebror också. feber.
Jag har typ sovit hela förmiddagen och är fortfarande suuuperduuper trött, mina ben darrar. hehe,
Har ätit en skål youhgurt (stavning) och , en bulle, 2 syltkakor och druckit juice.
Känns lite bättre nu ialla fall, fasst jag hade inge feber på förmiddagen, men nu har jag det, weard ?
haha, nej,..
Nu ska jag se på lite mer film, har nämligen sett på oth avsnitt den tiden jag inte sovit, och high school musical 3.
Vad ska jag se på nu, bra film om man är sjuk ? :) kommentera är ni snälla !

Vi hörs !
'

Bild sen förut, inte nu precis, haha, ni vill inte veta hur jag ser ut nu xd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?