Lillebror 5 år <3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-11 » 09:38:46
Tjena !

Nu sitter jag på matten och kör något matte spel. Haha, kan typ ingenting haha, :)
Aja, idag är det fredag och det menas med att imorgon är det helg ! aaaaasskönt, +++++++ att vi har inställd idrott idag så vi slutar 20 över 1 istället för 20 över 2 :D för om vi hade slutat 20 över 2 hade vi fårr väntat på bussen som går 20 i 4, jobbigt. men nu kan vi ta 2 bussen hem ... skööönt :)
Hemma ska jag fira en av mina bästa lillebror som fyller 5 år idag ! GRATTÍS SÖTNOS ! ♥ ha en bra födelsedag !
haha, nu har jag typ inget mer att säga, tror jag.
Men vi hörrs senare sötnosar !

Puss !


________________________________________________________________________________________________


Älskade lillebror 5 år, stor pojke nu ju ! ♥

_______________________________________________________________________________________________

KOMMENTERAAAAA !

tack :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?