lever ett normalt liv.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-24 » 14:17:57
Hej !

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men asså, jag har verkligen inte haft tid, jag lever ett liv också.
Haha, aja, nu sitter jag i skolan och ska ha matttttte. Astråkgit, men vi ska ha datadag på torsdagar, så det är ju good! ska spela på matteva tror jag, fast somsagt, jag brukar ju inte precis spela.
haha, efter skolan blir det stan kanske en stund, innan bussen går hemmåt kl 15.41 för att vara exakt xd
Sen hemma blir det kanske att vara med jennie, hoppas jag. Har inte varit med henne sen i måndags, ! katastrof !
Och jag har blivit jätte förkyld, snorig och hostar HELA tiden, asdrygt. Men syskon hemma är sjuka, så jag kanske är på väg, men hoppas inte. Bara en dag kvar, sen helg ju. dessutom har jag ju redan varit sjuk, men kan ju bli igen. Edvin var ju sjuk förra torsdagen och fredagen, och nu är han sjuk igen, såååå, ja.
Men nu ska jag spela på 

http://www.skolresurs.fi/matteva/procent/procentovning1.html

haha !

hörs !


jag behöver hjälp, vad är svaret på sista, orkar seriöst inte räkna ?!?

Postat av: Jennie
URL: http://roligtverre.blogg.se/ 2011-03-24 / 15:49:32

jaaaa, jag vill vara med dig med ! :) Hoppas du kommer hem snart! ;) Ha en bra skoldag ( Även om det har gått väldigt långtid redan) Inte för att jag fatta så mycket vad jag sa men i alle fall =D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?