Känner mig duktig (Y)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-11 » 22:11:08

rubriken lyder. Känner mig duktig för att ha skrivit väldigt många inlägg ifag, för att var jag lixom. Andra skriver säkert mer och längre text, men för att vara jag så har jag uppdaterat väldigt bra idag, :D eller, kanske nu ikväll. För det är ikväll som jag har bloggat det mesta. ahah, ehh, strunt samma.
Igår hade jag 17 besökare, inte rekord, det är typ 20 någonting, men jag vill inte ha en världsberömd blogg precis, utan att jag vill att mina vänner och andra ska få se och höra om mitt liv. Även fasst jag kanske skriver astråkiga saker så skriver jag ialla fall, och lägger ut bilder :)
Ni som inte tycker om min blogg, behöver inte läsa den, jag bryr mig inte.
hah,
har fortfarande inte bestämt mig vilken film jag ska tittta på innan jag somnar, men tror det blir "Eva & Adam" . Somnar jag bäst till :P


CHIAOO ! ♥♥


google bild, men en bild som visar att min status blir högre ialla fall ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?