Hemma hos Emma !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-30 » 15:30:08
Hejsan hejsan !
Just nu sitter jag hemma hos Emma och har kul. haha. vi har spelat lite nintendo ds, mario cart!
superroligt enligt mig xd
haha, hon håller på att lägga in bilder på min dator, som hon har tagit på mig, och det tar sin tid, så jag sitter med hennes ! hah.
det får väl bli ett vanligt lagom inlägg. så får det bli ett längre senare, eller imorgon, för vi ska om en stund till stallet och pyssla och rida.
Men vi slapp idrotten idag ialla fall, så det är därför vi är här så tidigt. skönt att slippa idrotten. Och komma "hem" tidigare.
haha.
Men nu ska jag nog ta och  avrunde det här inlägget, men det kommer ett till inom snarast.
Vi synes och höres allihoppa!

Kram

bild från Emmas dator, haha,,,



Me and my lover♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?