Hemma hos Alva!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-31 » 19:34:59
Hej !

Nu sitter jag i Alvas säng och lyssnar på musik.
Har precis kommit hit efter att ha varit hos Ronja, minishettisen.
Eller om jag ska vara helt ärlig, så har vi hunnit äta mat innan xd
haah, men skit samma.
Pappa kommer ialla fall snart och hämtar mig.
Sen blir det väl inge mer bloggande efter att jag kommit hem. Blir några inlägg nu, när jag är här.
Men när jag kommer hem blir det inge tror jag, då ska duscha och sen sova, är astrött faktiskt.
haha, kul att veta, nej.
Sen imorgon blir det skola, och kanske sova hos Alva, om jag får :)
Sen på Lördag ska jag med Alva till sorf, om jag nu får sova hos henne rättare sagt.
Hon ska tävla, och då ska jag filma och såååååååååååååååååååå.
ska bli kul!!

Men nu ska jag nog ta och avrunda det här inläggggget.
Vi hörs när jag inte fryser sådant om mina fötttter...

PUSS !


Bild från igår när jag lånade Emmas dator, för jag gästbloggade på hennes... visste inte att hon sparade bilden, för den är ju inte precis seriös eller fin..;o
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?