Duktigt gjort mamma ♥ ;)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-11 » 22:02:16
Duktigt gjort mamma.
Hade ju tagit kort på hästarna när jag var där idag. Och mamma lägger ut dom på sin dator när vi kommer hem och tar bort dom från kameran ! jag hann inte lägga in dom på min, bra (Y) ..
Åh,. assöta bilder ju, haha ! mamma, tänk innan du gör det :) ♥♥♥
aja, sa ju att bilerna kommer idag eller imorn, men eftersom att dom bara finns på mammas datorn nu, så får dom komma imorgon. Ligger i sängen och orkar inte hämta deras dator och starta den osv. tar alldeles för lång tid. Bara så att ni vet tänkte jag ;)
Så att jag inte ljuuuuuuuuuuuuuuuger , för det vill jag ju inte göra . haha. skitsnack nu bara ju, haha, har ju inget mer att säga i detta inlägg nu faktiskt. Så vi får väl höras och synas.

Emmie !
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?