Älskling då!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-27 » 21:10:35
Hej !

Hr varit med Jennie idag, vi har haft hur roligt som helst.
orkar inte berätta dagen, för ni bryr er säkert inte heller xd
haha!

och min stackars älskade ponnie har fått fång!
älsk....
aja, var ner och borstade och pysslade om henne idag ialla fall :)
tror hon tyckte det var skönt! dessutom fick jag en liten puss. <3

haha, hon är inte så pussig av sig om man säger så. Av dom andra ponniesarna kan man få 1000 blöta slemmiga pussar, men hon bryr sig inte, hon vill bara äta.
Men idag så !

så kommer inte kunna rida henne på ett tag. Men känns ändå lite skönt att ha tid till annat.
får åka ner och pyssla om henne och mocka och så. Hon är ju inne nu hela dagarna, så man får lite extra att mocka då !
haha.

Jag har bakat kladdmuffins idag igen, för inte så länge sen. Dom som jag gjorde nu vart MYCKET bättre. Inte brända faktiskt. kladdiga också, och jag åt inte lika mycket smet idag som jag och Mollan gjorde igår !
hahahhahahah !

nej, nu ska jag borsta tänderna och fixa mig inför the bed. Sen ska jag se på film innan jag somnar. har sovmorgon imorgon så det är ju skapligt skönt !
vill faktiskt till skolan imorgon, vill träffa mina söta vänner.
Sen efter skolan, kanske jag ska till sorf, kanske ska rida igen i min bästaste väns ridgrupp om jag får, och om jag kan åka med dom hem,! ska fråga imorgon!

annars ska jag väl bara fortsätta mitt roliga liv.

Kisses!♥


här är min älskling som har ont i sina "fötter" ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?