Svar På Tal...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-23 » 11:46:04
  Ronja om Frågestund!:
Har du några tvångstankar? ;););););)

Svar: Nej, inte nu längre, men har haft! och det tror jag du vet ;)))
   
Emma om Frågestund!:
vilka bloggar läser du?
dina närmaste vänner?
har du tänkt tävla med ludde sen eller ?
har du vart utomlands någon gång?

kommer inte på något mer hehe :)

Svar: Jag läser många bloggar, men jag kan nämna några, stallkompisaar.blogg.se,emmaafahlstrom.blogg.se, nellieberntsson.blogg.se m.m.
Har mångamånga vänner, men dom närmsta vet villka dem är! ;)
Ja, det är tänkt så ja! :)
nej, jag har ju inte det.....än!
   
  Frida om Frågestund!:
Hur länge har du ridit?
Har du en egen häst?
Vilken är din favvo h'äst på sorf?
Gillar du vita/skimmel hästar?

(fin blogg)

Svar: Jag har ridit i ungefär 2 ½ år.
Nej, inte en egen, men jag man kan säga att jag rider en häst nästan varje dag, och ska börja tävla den i hoppning så småningom.
Har ganska många favvisar på sorf, men just nu är det nog Zello och Bull.
Ah, det gör jag, det är en skimmel jag rider just nu :)
tack så mycket du! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?