my day!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-29 » 21:23:31
Hej allesammans!

förlåt för hemskt dålig uppdatering, men har inte orkat, det har varit bra väder och inte velat seta vid datorn faktiskt.

ialla fall.

idag har jag varit i månsan hela dan. Ingen Emmy följde med, var bara med familjen :)
och kusinerna ! mysigtmysigt.
det var kallare i vattnet idag än det var i förrgår, men det gick att bada, helt klart!
sen åkte jag hem till Emmy, vi hade roligt som vanligt, men vi hann inte vara så länge, jag skulle ner till stallet vid halv 7 och ta in honom killen! borstade av honom och gosade, han älskar att mysa! hahaha
sen cyklade jag hem igen, och då åkte jag,mamma,pappa,albin,edvin,molly,malte och hundis malva till gropen för ett kvällsdopp. DET VAR ASKÖNT I VATTNET! guuud så skönt det var, malva älskade det!

sen hem och nu sitter jag här!

imorn blir det gropen på dan, inte så länge vill jag, efterson att mina lår är röda som...ja...
hehehe.

på fredag åker några i familjen på en minisemesteer. Östa camping, eftersom att vi köpt en husvagn så vill vi testa den innan vi pker mmed den till gotland i 1 vecka. Så det blir bara i helgen lixom.. :)

nu ska jag kilaaa, pussar!!


sisters♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?