världsmästare på orientering !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-12 » 22:05:29
Godkväll alla trötta och alla pigga!

ska sova nu, först se lite O.C. sen sova.
tidig kväll ikväll känner jag att jag behöver ;)

ni har ju fått lite uppdatering nu under dagen,, bra va?!? :D'

nu på kvällen, drog jag och mamma ut på en orienteringsrunda. OCH FYFAN!!! det värsta jag gjort på läänge!
inte jobbigt...inte tröttsamt,,,,inte tråkigt... men rädd var jag...och gissa för vad-
älgar, just precis... FYFAN! herregud..
mamma ba:
här ligger det älgskit.. gammalt.
jag grät. grät.hehehehe
men ni anar inte hur jävla rädd jag är! obeskrivligt xD
mamma vet ju hur rädd jag är, så det här var bara bra för mig, såg 2 älgskitar på 50 min ungefär. inte så farligt ändå men!!
haha.. stolt*

var med jennie lite här på kvällen, fuuuun! :)

ätit melon och kollat på film, och nu tänkte jag avrunda detta inlägg och säga aaaaaaadjö! :)

men dom är ju rätt fina,.. eller?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?