Tidsinställd #1

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-12 » 09:10:00
Godmorgon!

har gjort lite tidsinställda inlägg som kommer att komma upp idag eftersom att jag inte kommer ha tillräckligt med tid för att blogga..

ska till sommarskojj och hjälpa mamma igen osv.

vet inte direkt vad jag gör under dagen.. stallet ska jag ialla fall till.
rida antar jag, för nu ska jag verkligen passa på eftersom att jag drar till Gotland i en vecka på fredag, HELMYS!
sen kommer vi hem fredag natt, så kommer inte HEMHEM förrän på lördag förmiddag. Sen sover vi hemma en natt, sen drar vi till Bollnäs på Söndag eftermiddag igen, O-ringen, mamma ska orientera! också HELMYS! :D

så kommer vara borta i 13 dagar, totalt. men kommer antadligen göra lite tidsinställda inlägg och kanske någon kan blogga lite medans jag är borta. vi får se helt enkelt!

KANSKE kommer ha internett i husvagnen, men jag tror inte det, men man kanske kan fixa om pappa vill.
hehe..

med kommer SJÄLVKLART blogga dagen då jag är hemma där emellan!
så heelt utan bloggning är ni inte på dem där två veckorna. :)

ska kila nu!

pussar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?