Jordgubbsland!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-06 » 11:25:34
Nu drar dem små, mamma, Ronja och jag till Heby för att plocka jordgubbar tillsammans med mammas kompis och hennes barn. Hahah, är skiiitsugen på jordgubbar, man får plocka HUR MYCKET MAN VILL! fast det kostar lite, men.. man får äta medans man plockar också! Fett lyx (a)
haha, fast jag äter jordgubbar nu också ba för att jag är så sugen.

Kom dessutom precis hem från stallet, red i ca 70 min, hoppade och det gick inte så värstans bra, varmt och bromsar, :( seg, men det var jag också.. hoppade ungefär 70-75 cm.
imorn blir det en promenad med honom tror jag, med mamma. för varmt för att rida känner jag. Så en promenad blir alldeles lagom, så kanske han kan vila på fredag eller i helgen. Beror på vädret.
Istra står ju också nere i stallet där Ludde står, och hon har fått nån infalation i ögat,. hon har lyckats fått av sig flughuvan och fått sand i ögat tror vi. så vet inte om hon ska stå inne i natt eller... eftersom att R och hennes familj är borta. Vi får se.

Bloggar mer när jag kommer hem, så då hörs vi!

ska dra ut mot the car nu, :)


ska plocka 1000000000000000010010001010 gånger så mycket än det där, MOAHAHAHHA!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?