gonatt!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-30 » 22:34:45
godkväll läsare!

nu ligger jag i sängen tillsammans med min lillebror och ska se på movie!

vilken har vi inte bestämt än, men blir O.C tror jag, även om han inte vill det....

har haft en mysig kväll med farmor och syskon. Tacos och dipp tillsammans med en bra film, lördag alltså!

imorgon har jag inte bestämt riktigt vad jag ska göra..
blir ialla fall stallet och löshoppa ludde och dem andra hästarna. Sen promenera med Lukett, och se hur hon reagerar. Det blir nog bra.

red förässten Ludde idag, blev lite småhinder,, typ bommar. Blev inte mycket galopp idag, mest mjuka upp lite men var ett jobbigt pass för både mig och han... varmt och har var JÄTTEEEEE SEG! segsegsegseg...
kommer inte rida imorn, löshopp. Men på måndag kör vi!

nu tjatar lillebrorsan efter film, så vi hööörs!

godnatt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?