Godmorgoooon!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-14 » 10:09:23
GodmorgonGodmorgon!

vart inge bloggande igår kväll, bara för att det vart så sent när vi kom hem från puben osv.
inge mycket bloggandes idag heller, ska till sala och göra lite stuff.

sen ska jag kanske ner till stallet, var ju där igår, red, men han var såååååååå seg!
fick lixom strycka 24/7.
han var stel som en pinne, ville inte lyssna. A bad day!
efter mig fick min lillebror rida lite. en bit i skogen. han tyckte det var jätte kul, inte kameran med mig så inga bilder, tyvärr.

ska vara med becca haha, pratade nyss med hennne och vi bestämde deeeee :) saknar den lilla skiten, <3

OCH IDAG KOMMER "viasatgubben" hit, TV, äntligen! och imorgon.....imorgon åker vi till gottis. nice

nej, ska äta frukost nu sen göra mig iordning, SÅ VI HÖRS!

pussar!


gammal bild, sen 2007 ! coooool! :)
Postat av: michelle
URL: http://tofteers.blogg.se/ 2011-07-14 / 10:58:03

Va gärna med och tävla om "dagens blogg" i dag;)

kommentera att du är med!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?