beach next.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-26 » 18:52:49

TJENARE!

bloggade inte mer igår kväll eftersom att jag var och lyssnade på eric saade hela kvällen!

SÅÅÅÅÅÅ SNYGGG!!
lovelove!
stog LÄNGST FRAM! först.....sen ville min lillebror gå till mamma, så då fick jag inte platsen :(
men sen kom jag igen och då var det 1 person som stog framför mig, men såg bra ändå !
filmade och tog kort HELA tiden, tror jag tittade mest på honom via kameran! hahaha,
endel bra bilder endel SUPER bra bilder. :)
men har inte laddat in dom på min dator än, så det kommer snart någongång.

Har nyss ätit, och hade nu tänkt att cykla med mina bröder till stranden 400 m från oss typ... men först måste jag bara mosa i mig liiite choklad ;))

varit i Mohed idag, gått lite i affärer men inte köpt något, men en glass fick jag! mums...

kanske lite bloggning senare, annars hörs vi imorgon! :)

kiss, <3

Postat av: Emma fr Saademedmera
URL: http://saademedmera.blogg.se/ 2011-07-28 / 14:32:37

Han är fan bäst!! Så jävla snygg <3

Kolla gärna in min och två andra kompisars blogg om Eric :D

Skit fin blogg du har :) //Emma


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?