2011-07-11

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-11 » 22:32:25
Hej igen alla som orkar läsa min blogg!

inte kunnat blogga, men HAR verkligen inte haft tid, varit borta och hjälp till hemma lite och så...

men nu är det kväll, och jag ska snart gå och sova, men blogga lite först! :)

var på sommarskojj med mamma och dom små och albin idag. Var med för att hjälpa till med dom små, så drog till färnebo vid 10 tiden... 12 kom vi hem, då var jag med albin och jennie..
vi spelade spel, hoppade studsmatta och hade skojj.

sen drog vi till brunn, köpte glass och dricka. Drickorna kostade 5 kr idag, enligt tjejen som jobbade ;) såå hon var skiiit snäll!
sen satt vi och bara pratade och hade VÄLDIGT kul där ett tag! HAHAHAHA,! dog typ....

sen hem och badade i Jennies pool. Skönt att svalka av sig eftersom att vädret idag har varit blandat. varmt,kallt...

inge stall idag, har inte fått tag på dem...

jag och jennie blev lite övertrötta nu på kvällen. Vi hoppade studsmatta och så kom mamma,pappa och ronja i bilen,,..
jennie- och där kommer en cp-bil.
emmie-det är våran bil ju? :D
jennie- OJJJ!
*asgarv*
så kom en farbror cyklande och vi retades med honom, han var lite svårt att höra, jag ba:
emmie-HEJ!
emmie-HEJ!
jennie-hej..
emmie-HEJ!
sen cyklade han ifrån..
emmie-HEJDÅ!
emmie-HEJDÅ!
'GAAAHAHHAHAHHAH! fortfarande trött assååå...

nej, nu ska jag ta och käka något sen slänga min snygga kropp i sängen.. *host*

VI SES IMORN! pussar!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?