Pizzaa time ! :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-21 » 18:47:40
NEJMENHEJSANALLIHOPPA!!!!!!

nyss käkade jag piiiiizzza ! :) gott !
Jag åt en caaprisiosa (stavning) (aa' många säger bläääääääääää. men jag älskar det ! så himla gott ;D
Aja, idag var jag i skolan, det var väl bara en vanlig fredag, typ vi gjorde inte så mycket, + att jag hade ganska ont i huvudet, men det gick över efter ett tag :) Har typ aldrig ont i hividet men när jag väl ha det, så gör det ont på mig... :( aajja :p

Nu ska jag ringa en kompis, så kanske ska vara med henne ett tag, sen hem och titta på Lets Dance med familjen (: endel utav den ialla fall xD sen ska jag moffa i mig salta pinnar och popcorn :)

Byyye ! :)


♥♥♥♥♥♥







Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?