Min dag/dagar ;)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-10 » 20:03:35
Hej allehoppa !

Förlåt för dålig uppdatering men, har inte haft tid typ, ridit, vart med kompisar och inte haft någon ork.
Aja iallafall !

Imorn börjar skolan....BUHUUU ! :/
Fast har faktiskt saknat den på något vis, INTE för att få plugga och så, men kompisar man inte riktigt träffat på länge, får man träffa då ! :)

Jag var med Jennie idag !
Vi spelade VÄLDIGT mycket Donkey kong på Wii ! ASKUL JU !
Fast vi hade fastnat på en bana, den höll vi på med i 2 dagar ! den var skitsvår !
Men sen klarade vi den ! LÄTTNAD. överlycklig vart jag, men sen var det ju 1 bana till, den var också svår, men efter nån timme typ så klarade vi den också :)
Sen var det BOSSEN ! buuuu.
Den var skitsvår, men det tog typ bara en halvtimme eller en kvart för oss att klara, den var ju lång också, men inte så JÄÄÄÄTTTE svår efter några försök, fast den var fortfarande jättesvär, HAHAH , jag bara babblar, blablabla.
Sen var vi ute en stund, vi gick till pulkabacken, jag Albin och Jennie, med varsit tefat, och gissa hur FORT DET GICK !!!!!?
Det är ju + grader ute, så det har blivit packat och is, och i backen var det VÄLDIGT packat, så man FOOOOOOOOR ju utför ! HAHAHHAHHA ! hämtade hjälmar sen efter att Albin åkte raakt in i trädet..sen i buskarna xD hahaha, sen grävde vi lite i snön och "lekte" . Hhah, vi byggde en snökojja ba :)
Hhaah, sen gick vi in och körde Donkey Kong igen ! Kom till en annan värld ! Sen lekte vi kurrajumma med Jennies lillasyster inne hos henne,. det var faktiskt kul ! Fast vi fick vara nere i källaren, och dom har så många rum där nere och det var kolsvart, ocj Jennie gömde sig fär när jag räknade, sen skrämde hon mig, haha, sen ville jag inte gå ner till själv, så jag hittade alltid hennes lillasyster först, så hon gick följa med mig ner, kändes trygggare med en 5 år snart 6 års flicka ;)

Aja, nu ska jag se på " familjen anorlunda" ;)

Sen " det okända" och det är inspelat i sätra brunn där jag bor i närheten ! :S
hahahaha !

Hejdå,

Bjuuuuder ;)


It's like i'm in heaven
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?