skolan..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-21 » 12:15:24
Hallooj !

Jusst nu är jag i skolan. ska strax ha biologi :)))) tråkigt men, ja,, sen idrott som inte jag ska vara med på bara för att jag glömde idrottskläder, jaoo .. men jag gillar ju idrott...FAKTISKT !

Sen hoppas jag att farmor kan komma och hämta mig och Edvin efter skolan, vi slutar 20 över 2 och våran buss går lixom 20 i 4, så man får vänta så hääääääääääääääääääääääär länge ;p
Det blir jobbigt ;o

Aja, har lite ont i magen, men det är för att jag inte har ätit något. ska försöka peta i mig min macka jag tog med mig :)
Sen fryser jag ENOOOOOOOOOOOOORMT ! och har ont i huvudet, hoppas bara inte att jag hinner bli sjuk innan helgen, ska till västerås och köpa nya tapeter och så till mitt rum, sen ska vi äta mat hos mormor och morfar ...
Aja, inte helt omöjligt eftersom att lillasystern är hemma och har feber, +++++ att hon sov hos mig inatt och gav mig en godnattpuss. :) (aa' aja, inte lika farligt att ha feber än magsjuk . men kul är det inte...

Aja, nu ska jag dra :)

Ha det bra alla, så hörs vi snart igen :) H

BYEE !




mobba inte ... ;)
Postat av: ragge
2011-01-24 / 09:23:32

pontus;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?