"SJUK"

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-13 » 12:32:29
Hej alla FRISKA!

Eller ja, jag är inte sjuk på det viset, men jag har magkatar. FY vad det är jobbigt, seriöst. Är det någon som vill byta ?
INGEN vill ha så ont som jag har nu, man kan typ inte äta eller nånting. Jag åt 1 macka imorse kl.07.00 sen har jag inte ätit någonting. Jag har vart hemma själ idag också, men mamma slutade 17.00 igår men idag slutar hon 12.00 så hon kommer nog hem när som helst, tex nu ;)
Hahh, nu ska jag försöka tvinga i mig ett äpple. Hehhe. Sen ska jag fråga mamma om jag får följa med henne till sala och hämta ut tabletterna. LÄNGTAR efter att få dom ! Nu tittar jag på Adam & Eva filmen, "fyra födelsedagar & ett fiasko" tittade nyss på "Rosa the movie"Den är också bra. Nejnu är jag hungrig.

Hejdå
Postat av: anja
URL: http://justanja.blogg.se/ 2011-01-13 / 19:40:22

KLICKA IN PÅ BLOGGEN OCH STÄLL EN FRÅGA I MIN FRÅGESTUND.



UTSER ÄVEN EN VINNARE, DEN SOM STÄLLER DE MEST KREATIVA FRÅGAN. BELÖNAS MED EN LÄNK TILL DESS BLOGG PÅ MIN!



http://justanja.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment



:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?