Nu vet ni ..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-20 » 10:50:10

Hej !

alla som läser min blogg, jag vill bara säga en sak.

Jag har magkatarr. Det är jätte jobbigt. Ni tror att ni förstår. men ni kan inte ens ana hur jobbigt det är.
Jag mår illa hela tiden, jag är hungrig typ hela tiden, men jag kan inte äta när jag mår illa. Sen tar jag tabletter varje morgon en halvtimme innan frukost. Jag hatar det.
Jag har inte vart i skolan på ungefär 1 och en halv vecka efter jullovet. Jag har kommit efter ganska mycket.
Sen när jag väl kommer till skolan, brukar jag få asont i magen på lektionerna och går ut och kanske åker till mormor eller farmor, då tror ni. Hon skolkar, jag låter er tro det, men jag vill verkligen inte vara hemma från skolan. Jag har inte haft magkatarr så länge, i ungefär 2-3 år. Jag skulle kunna byta mot vem som helst men jag vet att det inte går. Jag har haft det svårt länge. Sen gick det över, men nu kom det tillbaka. Men jag försöker verkligen stoppa det här innan det bli ett större och större problem, jag försöker, det gör jag verkligen. Jag ville bara säga det, så att alla vet, och inte tror att jag lixom, jaaa !

Tack för att jag fick skriva av mig..

Ses♥


Postat av: storasyster
2011-01-25 / 09:27:38

pullan <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?