Hollaaa (:

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-06 » 21:54:16

Hollaaaaaaaaaaa !

Now i'm gonna write on english, i'm not så good at that but..i don't have something speciel to say, but.
Today i was with Lotten darling !
We... EHH, NU ORKAR JAG INTE MER ! :p

Jag var med Lotten älsklingen idag !
Vi lekte " the studio " och tog kort ute, KALLT ! xd
Sen gick vi in och tog daim oboy och tittade på " pelle svanslös " älskar filmen, såååååå mysig ! :)
Sen kom pappa och hämtade oss, vi åkte hem till mig och satte oss en stund framför datorn. Sen gick jag och åt tacopaj, mumms! (:
Sen gick vi ut och åkte pulka i en trapp, gick väl lite sådääääär. Hehe.
Sen åkte vi ner till stallet och hjälpte till att ta in hästarna och fodra och så :)
Cilla vart lite gaalen och stegrade mot Rose-Mary¨..man vart lite skakis efter xD Men Ludde var så snäll...som tur var ;p

Sen kom mamma och hämtade oss, åkte hem och satte oss vid datorn en stund, sen åkte Lotten hem ):
Jag bakade chokladbollar, STORRRRRRRRRRRA ! :D
mår liite illa nu.. ;o
Hahha, det var typ det som jag gjorde idag alla !
Imorn har jag inga planer om vad jag ska göra, jo...rida om det inte blir dåligt väder imorn med, idag var det ju ett rent ....... på förmiddagen, lite på eftermiddagen med men..inte lika myckeet :) som tuuuuuur var !

Aja, ska väl bli en lite tidigare kväll ikväll, är ganska trött :)

Blir väl ett litet inlägg sen tror jag :)

Hejdå så länge ! ♥


Lotten ute . BRRRRRRRH ! sötnos ! <3




Klicka på den lilla bilden för att se den stor ;) KALLT ! :o


Me and lotten :)

Puss !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?