Har inget speciellt att säga förutom..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-11 » 20:34:12
att jag har VÄRLDENS magkattar just nu,,, asjobbigt. Hoppas mamma kommer snart med magkattartabletter som min syster hade. Huuhuh, fast ska nog till skolan, fast jag ska fråga mamma om jag kan åka senare bussen så att jag hinner känna efter på morgonen :)
Aja, ska fortsätta att titta på något tråkigt på tvn nu :) JO på tal om tv, idag åkte ju jag hem från skolan, och hemma var min syster, och hon satt vid datorn och jag glömde min i bilen när mamma skjussade hem mig sen åkte hon till jobbet och kom hem kl 5, så då satte jag mig vid tvn och tittade på disney channel, jag såg program jag inte sett på SKIT LÄNGE ! jag såg det mycket på sommarlovet men dom programmen går bara mitt på fagarna, och då är ju jag i skolan, men nu såg jag tex, "Kim Possible" "Fearly and parents" "Rasten" "Zack and Codys ljuva hotelliv" tror det heter det ;)
Saknat det mycket ! Sen behövvde jag ut en sväng så då gick jag med huundis :)

Pussshejdå :)


Jag just nu, ny duschad och inte fixad , HOT OR NOT ! answer: NOOOT !

.


Ha det bra alla 

                                                      Kram

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?