Det andra inägget var falskt (aa'

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-11 » 15:13:28
Ja, ni ser ju rubriken, hehe. Hade satt på tidsinställt inlägg bara för att jag inte skulle ha tid att boggamen..
Jag var aldrig och åt, jag åkte hem för att min j***a magkattar har kommit tilbaka ;(
Mådde lite illa på morgonen men trodde bara att det ar för att jag gick upp tidigt och att jag bara för trött. och det var det säkert delvis. Sen åkte jag til skolan iallafall. I skoan hade jag ASONT i magen. mådde inte så illa men hade jätte ont i magen. Sen ringde jag mamma och jag gick till farmor. Väntade där på mamma medans hon var hhos tandläkaren med molly och malte. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem. Hemma satte jag igång att städa, för jag är ju inte sjuk, städade i säkert 1 timme. dammsög också ;) jag är duktig! (a)
Hihhi. Sen gjorde jag ris och fiskpinnar ti mig, gott. Ronja fick kyckling, ronja ar ju hemma eftrsom att hon börjar imorn istället ( yckost ).. Men nu drog hon til Kimmelimpan :)
Pappa kom hem nu, han ska betala räkningar och sen tror jag att mamma kommer hem och då ska nån åka in til sala och hämta ut magkattar tabletter. Fick ta det förut också. Sen gick det över och nu kom det tillbaka. JOBBBBIIIIIGT ! aja. ska gå och hämta syskonen på dagis nu. Hejdåååååå !!
btw, ska til skolan imorn tror jag ;)))))))))


Gammal bild på mig och Ronja, säkert 3-4 år sen :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?