30/1-2010....euhmm...2011

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-30 » 10:11:30
Hej alla !     råkade skriva fel ..hehe det är 2011 :)

Idag for det till avesta badhus med mamma,pappa,albin,malte och molly !
Ska bli jätte roligt, men vi var i salabadhus igår bara för att vi skulle göra något annat än att bara vara hemma. Så då fick jag huuuuur mycket klor i ögonen så jag har jätte ont, + att jag har ont i huvudet,men det är bara för att jag har ont i ögonen som jag får ont i huvudet  :/ men det går nog över ;)

Aja, imorgon är det skoldags, inte så nervös faktiskt. Liiiiite är man ju alltid, men jag ska allt kunna klara av det :)
Hihi, aja, nu ska jag borsta tänderna sen bär det av :)

Ses läsare,

lägger in bilder senare från badhus om jag hinner,

bild i repris


Just i picture (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?