Nyvaken?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-05 » 08:51:54
godmorgon alla !

Just nu ligger jag i sängen nyvaken. Ont i magen, eller,,det får jag jämt när jag ligger och mornar mig för länge ;p
Hhehe !
Idag har jag INGEN ANING om vad jag ska göra.
Jennie är säkert med Ida-Sofia, men jag ska nog fråga om jag får vara med :) men det är inte alltid jag får det :p
Menmen, dom var först, om dom nu är. ingen aning men tror det :)
Aja, annars kanske jag följer med till sala och tittar på brorsans handbollsmatch :)
Eller så frågar jag Becca om hon hänger med till stallet och fotar hästar och så:)
Hhaha, roligt inlägg ? nejj.

nej, nu ska jag gå och ta lite frukost :)

Seyaaaaaaa ! ;)


bjuder ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?