Lördag !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-26 » 22:44:43
Förlåt för dålig uppdatering idag. Men jag har varit med Jennie, och vi har mest varit hemma hos henne och ute. Dessutom har jag inte riktigt orkat.
Jag har också ångrat mig om hästbloggen. Jag och Jennie ska istället skapa en blogg, en annorlunda. En hästblogg är ju lixom "mordernt" nu. Så vi ska antadligen fixa en "humor" blogg. Man ska skratta när man är inne på den :)
Kul faktiskt. Vi ville ha någon som inte är så vanligt !
Just nu sitter jag med mamma i soffan och tittar på någon film som jag inte vet vad den heter, tittar typ inte heller. Jag sitter mer vid datorn !
Hhaha, mamma sitter också och nördar framför "familjens" dator. Båda spelar Mahjong trails på facebook.
NICE ! :)

Nej, nu ska jag fortsätta att spela. Sen ska jag göra iordning mig inför the bed, tired.
Ska ha en lång sovmorgon imorgon tänkte jag, eller ja....ska försöka ialla fall. Mina småsyskon kommer ju bara in hela tiden, drygt!
Tittar väl på film när jag ska sova tror jag, då somnar jag fortare xd tss.

Slänger kanske in ett kort inlägg sen innan jag lägger mig. Men om inte...

GODNATT ♥♥♥♥♥♥


Mysiga mamma !

Och trötta jag ! ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?