Jag ville bara säga...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-25 » 22:48:00
godnatt till er alla !
Jag ska titta på film nu och försöka sova, och hoppas på att morgondagen blir bra :)
Första dagen på sportlovet, inte dåligt inte. Just nu har jag lite ont i magen, men man får hoppas att det ggår över när jag somnar, så att jag lixom sover bort det :)
Aja, filmen jag ska se, eller ja...det är en serie, är " Adam & Eva " .
Älskar den filmen !
Jag och min syrra såg den jämt för typ 2-3 år sen, jag sov jämt hon min syrra då, skavfötter, och vi såg HELA tiden på serien då, så nu laddade jag ner den på min dator, och ja har saknat serien så mycket, även fast vi har den på video men det är så gammalt så filmen funkar typ inte. Aja :)
Ska hjälpa brorsan nu, med att hitta ett täcke, han ska sova på madrass i mitt rum, ..
eller, nej jag orkar inte hjälpa till (a)

GODNATT ! ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?