I never give up.

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-08 » 20:00:41

Ni får snacka skit bakom ryggen på mig.
Ni får ignonera mig.
Ni får hata mig.
Ni får tycka exakt vad ni vill om mig.
Ni får tycka att det här är bara en liten skit sak jag håller på med.
Men ni, ni ska bara veta hur svårt det här är för mig.


Kämpar fullt ut, men jag kan mer.
Jag känner då och då, att jag inte orkar mer.
Jag vill ibland vara en fågel, som kan flyga bort, glömma alla problem.
Men vad skulle det hjälpa, jag måste ta tag i det här.
Jag får kämpa ännu mer, tills jag verkligen bara faller ihop.
För nångång, ska jag klara det här, och det är innan, allt blir värre.

Du klarar det här Emmie ♥


I never give up..

Postat av: Anonym
2011-02-09 / 22:21:42

Puss min älskade tjej <3 Vi finns här vet du!!!!


Postat av: Emmie<3
2011-02-12 / 08:32:56

Tack ! <3



vem ? :)


Postat av: Jennie
2011-02-15 / 19:26:11

Jag älskar dig som min bästa vän och jag finns alltid här för dig! Puss! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?