Dag 6 - min dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-07 » 18:16:51
Min dag har väl inte vart super.
Menmen, vaknade halv sju av att mamma väckte mig. Sen somnade jag om till typ, kvart i sju.
Sen gick jag upp och åt frukost. Mamma åkte till jobbet kl 7.
Jag satte mig vid datorn och tittade på film till typ 8. Sen gick jag och klädde på mig och fixade mig inför skolan.
Jag satte mig vid datorn en liten stund, sen letade jag efter mobilen. Jag och min bror kom till bussen i sekunden, eller ja, den stog redan där men, klockan var inte så mycket att den skulle gå än, ¨så den väntade.
Sen klev jag av hos farmor, mådde inte speciellt bra. Jag åt och sen mådde jag lite bättre.
Vi pratade i timmar, tills klockan vart ungefär halv 2. då gick vi ner på stan och mötte mamma och min lillasyster molly. Vi fikade och jag köpte en skjorta ( tunika ) typ.
Sen gick jag till skolan och hade svenska. Sen slutade vi, gick i alla fall på en lektion.
Sen åkte jag med mamma hem. Sen när vi kom hem fick vi gå på toaletten UPPE ! äntligen :)
Men man kan inte duscha och tvätta sig uppe än, men snart !
Sen åkte jag ner till stallet direkt efter typ, lillebror Albin hängde på. Vi (jag) mockade Luddes box, sen gav vi hästarna lite knäckebröd och en bit morot.
Sen åkte vi hem, sen när jag kom hem bytte jag kläder och sprang en runda med hunden :)
Behövde båda hon och jag kände jag :)
Sen när jag kom hem, så frågade Ronja (storasyster) om jag ville följa med till boxningen med henne och mamma, och det ville jag SÅKLART !
men, hon drev, men jag lyckades att få följa med, TRODDE JAG !
när jag hade gjort iordning mig, kläder, vatten flaska, skor som jag letat efter och ätit gröt så jag skulle orka det hårda passet, då fick jag inte följa med, Ronja ville inte vara med och hon fick bara följa med och titta, för jag var med förra gången. Vart ledsen, och arg. Jag hade ju gjort i ordning mig, mamma sa ju nästan precis då om inte jag och Ronja kunde följa med och bara titta på. Menmen..
Så nu sitter jag här, arg och trött, ont i huvudet och fryyser :( bara jag inte blir smittad utav Jennie som jag har vart med hela helgen, hon har feber. :(
Usch nej, jag vill inte missa några fler skoldagar, då kanske jag kommer att få gå om ;s NEJ !
skärpning nu Emmie :)

Aja, ska se på film på voddler nu :)

Seya ! ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?