Dag 11 - Mina syskon (försenat)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-13 » 18:01:26
Jag har 7 helsyskon. Både småyskon och äldre syskon.
Jag ska rabbla upp dom.

Robin, 20 år, snart 21. Han går en utbilding för lastbilskort och olika körkort eller vad man ska säga. Han ska bli pappa i maj, med hans flickvän Adelina som bor på gotland.
Ronja, 18, snart 19 år. Hon går sista året på gymnasiet och pluggar media. Hon bor fortfarande hemma, men är ofta borta hos hennes pojkvän Kimmen (Joakim) . Även om dom ofta är här är dom borta mycket.
Elias, 17 år, snart 18. Han går på en travskola uppe i jämtland. Han har en flickvän där uppe som heter Patricia, har aldrig träffat henne, men hon verkar jätte snäll.
Edvin, 13 år, snart 14. Han är min tvillingbror, och han går på Ekeby skolan i sala. Han är singel ,haha.
Emmie (jag), 13 år, snart 14. Jag går på Ekeby skolan i sala. Jag är också singel, haha .
Albin, 10 år, snart 11. Han går på Hedens skola, och han vet jag inte om han är singel eller. Hahah,.
Malte, 4 år, snart 5. Han går på dagis här i sätra brunn. Han är verkligen singel :)))
Molly, 3 år, snart 4. Hon går på samma dagis som Malte här i Sätra brunn. Hon är också singel får man hoppas :))

Ja :)

ÄLSKAR DOM JÄTTE MYCKET, ÄVEN OM MAN BRÅKAR :)))♥♥♥

Bilder kommer sen :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?