Dag 1 - presentera mig själv

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-01 » 20:36:35

Jag heter Emmie Strandberg och jag är 13 år, snart 14. Jag går på Ekebyskolan och jag trivs där. Jag har 7 hel syskon,
Robin, 20 år.
Ronja, 18 år.
Elias, 17 år.
Edvin, 13 år.
Emmie, 13 år.
Albin, 10 år.
Malte, 4 år.
Molly, 3 år.
Hunden Malva, 4 år.
Mina föräldrar är dom underbaraste föräldrarna nånsin ! Petra, 41 år. Mikael 40 år.
Vi bor i ett gult hus utanför sala. sätrabrunn. Jag trivs här och har bott här i hela mitt liv. Jag åker buss in till skolan, det är jobbigt, men det får duga.
Jag har många kompisar som jag verkligen älskar ! Underbara och snälla, fiiina !
Jag har problem med min mage, jag har magkatarr. Det har jag levt med i 2-3 år, det är väldigt jobbigt, men jag vet att det går över....någon nång !
Min hobby är att rida, dansa och sjunga ! självklart att vara med kompisar också! Jag har en sköthäst vid namn Lukett. Hon är en stor C-ponny. Hon är en gammal dam, vet inte riktigt hur gammal hon är, men gammal.
Innan jag började rida henne, red jag hennes barn Ludde. Han är en stor D-ponny. Han är 8 år, men han var lite för stor och retsam med mig, för när jag skulle tränsa drar han bara upp huvudet och jag fick inte ut honom från hagen själv xD
Min idol är Sebastian Karlsson som var med på idol 2005 !
Han är inte så kländ nu, men jag har träffat honom 1 gång på salamässsan, jag älskar honom !
Ja, det var väl allt.





Molly 3 år.

Ronja 18 år.                                           Malte 4 år.

Emmie 13 år.       Petra 41 år.

Albin 10 år.
Edvin 13 år.
Mikael 40 år.

Elias 17 år.

Malva 4 år.

Förlåt Robin, men jag hade ingen bild på min dator på dig, men du vet att jag älskar dig


♥♥♥♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?