27/2-2011♥

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-27 » 22:44:01
Tjatja bloggeeeen!
nejdå, skoja.
Just nu sitter jag i sängen och ska snart sätta på Eva & Adam serien.
Trött tjej ikväll. Ialla fall. Idag har jag vart på Ikea med mamma. Vi handlade lite smått till badrummet uppe, eller ja, badrummet är det inte men, "toaletten" då. Vi handlade drapperi stång, toalettpappershållare, tandborstehållare, spegel, 1 skåp, en hylla och lite mer. Lampa kom jag på ! Och värmeljus, ... gud vad petig jag är. Sen har jag varit med Jennie senare på dagen. Vi gjorde inte något speciellt. JO ! Vi skapade en ny blogg, en rolig blogg. Jag berättade lite om den i något inlägg lite längre ner tror jag. Aja, men ni behöver inte besöka den riktigt än, den är inte klar. Har inte skrivit något eller så än. Vi väntar med det tills den är klar ;)
Imorn är det Måndag, och det har redan gått 1 helg på lovet. Shiit, idag har jag tänkt hela dagen på att det är skola imorgon och guuud vad skönt med sovmorgon till 8:a, men sen kom jag på att jag kunde sova HUUUUUR lönge jag ville, men SEN kom jag på att jag måste upp vid 7 / halv 8, för jag ska vara barnvakt en stund på förmiddagen åt mina småsyskon. Mamma jobbar till tolv så. Sen blir det kanske järndammen med mamma, syskon, mormor & morfar och kusiner. KUL ! :D men bara kanske. Aja, ska klicka på play knappen nu, så ser jag en stund på film, kanske slänger in ett yttepyttelitet inlägg sen :)

Godnatt mina kära ♥
Postat av: Emma - Tävling månadens blogg!
URL: http://fotofejs.blogg.se/ 2011-02-28 / 10:38:35

Nu är det dags för månadens blogg på min blogg!

lust att vara med ? :)

DIREKT LÄNK : http://fotofejs.blogg.se/2011/february/nu-ar-det-dags-igen.html#comment



sry om du inte vill ha såna här kommentarer!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?