Sitter och "chillar" xd

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-11 » 18:56:55
Tjenare!!!!

nu sitter jag i Abbes rum och lyssnar på musik och bloggar.
boooring, har nyss städat klart lite i mitt rum och så,.
för att imorgon eftermiddag/kväll drar vi och campar sista gången i sommar.
kommer inte ihåg riktigt vart vi skulle dra, men det kommer vara en jätte fin camping med bad och allting!
så det ska bli mysigt, ska verkligen ta reda på den sista veckan nu innan skolan börjar!
åhh, sommarlovet har gått så fort, seriöst,! aja, men den har varit underbar ändå! :)

igår red jag på sorf, jag hade Bella för första gången, och jag red barbacka, asskön att sitta på, men inte så jätte pigg, men helt lagom också, men det jobbigaste är nu att vi är full grupp, 10 stycket alltså! det är bara för många......
får se hur det blir, det kanske blir för jobbigt..

njeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... har inte varit hos Ludde på 2 dagar, känns väl sådär, men han har fått vila, har ändå jobbat hårt med honom ett par dagar, i padocken, och ridit ut i skogen ca 3-4 dagar, så bra med lite vila, blir till honom imorgon innan vi drar, blir nog en uteritt runt byn då om någon har lust att hänga med, vill inte rida utt själv, känns väl sådär.. annars blir det ritt i padocken. Vi får se helt enkelt.

nejniii, nu ska jag sjunga till låtar och söka runt lite på nätet, så kanske vi hörs senare!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?