Ulrik in my <3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-29 » 18:22:54
tänkte berätta lite om i igår!

var ju somsagt och tittade på Ulrik Munther, och GAAAAAAAAAASCH SÅ SNYGG HAN ÄRRR!!! DÖÖÖR!

men jag glömde kameran, såååå klart.... men emma får skicka bilder. thihi

fick bild på när han kollade på oss precis, och vi dog. ÅÅÅÅHHHH, panik...
hhehehehehheheheheehe

iallafall, sen drog vi hem till min farmor och ba chillade ett tag. tills ronja och Kimmen kom och hämtade oss, dom kom ju hem igår, och stackarna, bort fårn 33 grader i skuggan till 14 grader i solen typ.... hehhe!!

sen kom jag hem, åt glass och gick och ´la mig,
kan typ asmånga låtar med Ulrik Munther, och det pirrar i magen så fort jag tänker på han!!! fyfan..
hahahahahahah, stördo jag är...

nej, nu ska jag komma på nå mer att skrivaaaaaaaa...hyper..

byebye!


DÖÖÖR!!!!!!!!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?