Ska soova nu!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-22 » 21:21:49
Hej!

nu sitter jag och kollar på film, vet inte vad filmen heter men.. den är rolig!
hade tänkt att gå och göra mig iordning snart, för ska upp tidigt, blir tidiga bussen imorgon :( jobbiiigt.
Idag var första skoldagen, började halv 9, så åkte med farmor in för hon var här!
sen slutade vi vid 3, dagen var bra förutom att den var såååååååå seg!
menmen,,,
efter skolan gick jag hem till farmor, pratade med henne lite, pratade om massa olika!
sen skjussade hon mig till sorf, där jag skulle träffa min bästis och rida igen i hennes grupp,(red ju aldrig i onsdags). Fick rida Zello, han var väl helt okej, men sjukt seg i början, men sen kom han igång, hade markarbete, och litet hinder, och han vart TAGGAD! älsklingshästen ever alltså!

ska antadligen vara med på clearrounden, men vet inte med vem, skulle egentligen ta med Ludde, men för sent nu, krongligt och så, så får bli next time!
ska hoppa med bull tror jag då, 50 eller 60. kul!

nejni, nu ska jag draaao!

puss!!

DSC_9898
jag och bull förra clearrounden, felfri och rosett! :)
Postat av: Frida
URL: http://ponniigalna.blogg.se/ 2011-08-23 / 20:44:02

Ska du vara med ¨på nästa clearound också? Vilken häst ska du ha dåå?? :D


Postat av: mimmi
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/ 2011-08-27 / 00:17:04

grattis :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?