Godkväll....igen.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-04 » 23:32:01
Godkväll,....igen.

nu ligger jag i ronjas säng laddat för lite oth. asbra serie!

har varit med elsa idag igen. Har varit i lånsta gropen, jätte kul!
fast bränt hela min rygg, inte lite kul!

sen kom vi hem, åkte ner till stallet och red. eller, elsa fick rida, hade så ont så jag knappt fick på mig ridbyxorna. Det fick bli en sväng i skogen. Ludde får inte bli så anfådd eller trött, för att han vaccinerade sig igår. såå.. men det vart en mysig sväng.

sen drog jag hem, och elsa hem till sig, så satte jag, ronja och mamma igång att storstäda huset, albin och edvin städade upp på gården lite, och gick med sopor. Så nu är huset fint!
senare efter det, åt jag, sen gick jag en sväng med malva, en mysig tur bara vi!

sen så kollade jag lite på film, och ja, nu ligger jag här!
ronja sover.....trorjag.. ahhahahah!



bilderna jag lovade er sen jag red lukett, kommer NU!





tog dem 3 bästa, :)

sov gott så hörs  vi!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?