Goddag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-29 » 18:09:22

nu sitter jag på en madrass i mitt rum, det är så att min storasyster sover i mitt rum nu när brorsan och dom måste ha hennes.

har varit i skolan idag, var väl som vanligt. väntade på bussen i 100 h efter skolan...nej men 1 h i spöregnet, NICE!!!
frös som en dåre och gör fortfarande, har lite ont i huvudet faktiskt, bara inte mamma har smittat mig.... :s

har inte bloggat så mycket som ni märkt, men har inte haft tid eller orkat, men förmodligen kommer det bli bättre när man kommit igång som vanligt i skolan osv.
bara så ni vet.

brorsan kom in nyss och sa att det var mat, så ska väl gå nu innan det blir kallt,... undra vad det bli för mat? heumm.?

vi hörs!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?